Benvolgudes famílies,
Us recordem que a partir del dilluns dia 22 de maig estarà obert el termini per a la presentació de les sol·licituds d’ajuts de menjador i/o transport escolar del curs 23-24. El primer termini finalitzarà el 9 de juny (15 de juliol per alumnes de I-3).
Podeu trobar tota la informació al següent enllaç:
https://educacio.selva.cat/ajuts-beques.php
COM HO PODEU FER?
- A través del formulari online
(Cal disposar de certificat electrònic, idCAT o idCAT mòbil…)
Ompliu el formulari de sol·licitud de forma online, identificant-vos amb certificat electrònic, idCAT o idCAT mòbil… (*)
Premeu el botó enviar sol·licitud
(*) Instruccions per omplir el formulari online
- Omplint el formulari en PDF i enviant-lo a través d’instància electrònica
(Cal disposar de certificat electrònic, idCAT o idCAT mòbil…)
Descarregueu el formulari en PDF de sol·licitud, ompliu-lo i signeu-lo.
Obriu el procediment d’instància genèrica a la Seu Electrònica del Consell Comarcal de la Selva, adjunteu-hi el formulari i transmeteu-lo via instància electrònica.
- Omplint el formulari manualment i presentant-lo a qualsevol oficina de registre
Imprimiu el formulari en PDF de sol·licitud, ompliu-lo i signeu-lo manualment.
Presenteu-lo al registre d’entrada de qualsevol de les administracions públiques de la comarca o per correu postal administratiu.
En cas de dubtes, podeu posar-vos en contacte amb el Consell Comarcal de la Selva, enviant un correu electrònic a [email protected], o al telèfon 972 84 21 61 (opció núm. 6).
Atentament,